Wednesday 22 June 2016

SHIFA OIL YANG MELEGAKAN MACAM AROMATHERAPHY





Bismillah
Assalamualaikum, salam Nuzul Quran 17 Ramadhan buat semua. Semoga segala dosa kita yang terdahulu & terkemudian, dosa kita yang nyata atau tersembunyi, dosa kita yang hanya Allah sahaja ketahui diampunkan. Aamiin

Ada kawan² yang dah nak balik kampung ke minggu ni? Saya doakan semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju dan perjalanan kita semua dipermudahkan. In shaa Allah aamiin.

Ada yang tengah packing barang² untuk dibawa ke kampung ke? Berapa beg nak bawak tu? 😁 Yang ada anak² kecik mestilah berbeg² kan? Samalah kita, makin ramai anak makin banyak beg kena bawak. Pastikan baju raya ada sekali tau, jangan tertinggal pula. Kang ada yang pakai tshirt & seluar je pagi raya nanti.

Dan, nak ingatkan parents kena bawak ubat untuk anak especially paracetamol & minyak angin in case ada antara anak² yang kurang sihat on first raya nanti. Klinik pulak takde yang buka, Na'uzubillahminzaliik. Raya ni, 1st time saya beraya bersama SHIFA OIL ni. Bagi saya minyak banyak sangat manfaat dan fungsinya. Saya start guna 3 bulan lepas, and alhamdulillah its really works on me!

Bila bulan mengambang, kita mesti rasa macam tak selesa 1 badan kan? Senggugutlah, kebas² lah, lenguh²lah. So, Saya sapukan sedikit kat area perut dan pinggang, lega uols! Panas² berangin fuhh best je! Kaki pun saya sapu juga, rasa macam dalam pantang pulak bila time period ni kan? Sejuk dan kebas. Bila dah sapu tu saya pakai stokis, alhamdulillah lega. Hehehe..

Kita boleh juga kalau nak sapukan untuk baby dalam pantang dan anak² kecil tau. Boleh ganti minyak yuyi atau minyak telon. Kikiki. Shifa oil ni baunya sedap, macam saya cakap leh jadi terapi. Anak² saya, Hasya 5tahun & Hani 3 tahun bila mereka start batuk dan selsema saya akan sapukan kat dada, belakang badan, keting dan tapak kaki. Alhamdulillah serasi dan selsema dan batuk berkurang.

Shifa oil ini keluaran syarikat Powergold. Bukan hanya jual emas tapi ada jugak produk kesihatan. Ada minuman kesihatan macam kopi dan kolagen. Yang saya betul² guna shifa oil ni lah, setelah sifu Amizah Zainol dan sahabat² grup promote, saya pun trylah. Berbaloi² dan harganya pun berpatutan. Really recommended! Puas hati 😍 Sebab bila beli 1, dapat lagi bonus rep RM1. Best ke best? Hehe. Pastikan 1 botol 1 keluarga kena ada untuk raya tahun 2016 ni tau. Hehe.. Wassalam


Dhiya Hasbollah
Gold Advisor
Facebook: Dhiya Hasbollah
+6019-6623927




No comments:

Post a Comment